Slevoking v roce 2016 zamíchal pořadím slevových portálů

Slevový portál Slevoking, který se specializuje výhradně na slevy z oblasti cestování, výletů a pobytů zaznamenal v průběhu minulého roku nečekaný nárůst objemu prodejů. Podle informací Payla – největšího inzertního systému v České republice dosáhl Slevoking raketového nárůstu prodaných kupónů a slev a obsadil letos druhé místo mezi českými slevovými portály, pravděpodobně hned za Slevomatem, jehož data nemají Zlaté slevy k dispozici a můžeme tak jeho prvenství pouze odhadovat.

Slevoking vznikl v roce 2014 a zapsal se do povědomí veřejnosti jako slevový portál, který ke slevám přistupuje velmi zodpovědně. U většiny voucherů je možné najít sérii reálných fotografií z hotelu a přilehlých míst. Samozřejmostí jsou také reference spokojených klientů a možnost se 12 hodin denně pět dní v týdnu zeptat klientské podpory na detaily každé nabídky. Některé hotely a destinace navíc testují majitelé i zaměstnanci portálu na vlastní kůži a to včetně služeb jako je wellness, výlety nebo místních restaurací. Tyto slevy jsou poté označené štítkem „osobně ověřeno“. Zákazníci tak mají velmi dobrý přehled, jak hotel vypadá, a nekupují zajíce v pytli.

Tým slevového portálu Slevoking

K pocitu důvěry ze strany nakupujících přispívá také možnost prohlédnout si zájezd na videích přímo z místa pobytu. Tato videa natáčejí přímo testeři Slevokingu a zákazníci si tak mohou být jistí, že se nejedná o promo záběry, ale naopak o skutečnou podobu testovaného místa. Video na místo fotografií představil Slevoking jako první na českém trhu a zapsal se tak do paměti zákazníků. Je to však jen jedna z konkurenčních výhod, kterou tým mladých majitelů a zaměstnanců pro zákazníky připravil.

Objem prodejů na Zlatých slevách historicky roste a letošní rok není výjimkou. Největší zájem projevili zákazníci o zájezdy do osmi evropských zemí a zejména do maďarských lázní, které se stávají čím dál oblíbenější. Zvýšení poptávky po zájezdech do přilehlých zemí má pravděpodobně na svědomí mezinárodní situace, díky které někteří zákazníci vyměnili exotiku a blízký východ za bližší destinace. Slevokingu se ale vracejí i stálí zákazníci, kteří oceňují komfort rezervací přes tento slevový portál a realistické informace o jednotlivých zájezdech.

V současné době tedy Slevoking vládne na poli slevových portálů hned po Slevomatu. Podle informací z Payla a Zlatých slev obsadily 3. příčku nejúspěšnějších slevových portálů Hyperslevy a v závěsu za nimi se nachází Pepa.cz a Nákup v akci. Letní sezóna 2016 zkrátka zájezdům přeje. Nechme se překvapit, jak s pořadím zamíchá sychravý podzim.

Podívejte se na aktuální slevy od Slevokingu níže: