Marionnaud

O obchodu a značce

V roce 1984 započal neslýchaný příběh Marcela Frydmana, který poté, co zakoupil první parfumérii, nabídl zákazníkům současně novou koncepci: vybraný prodej kosmetických výrobků s výhodnými cenami ve spojení s odpovídající obsluhou zákazníka. V průběhu následujících 14 let Marcel Frydman přejal řetězec parfumerií a butiků, jejichž počet v roce 1998 dosáhl 90 maloobchodních míst. Tehdy, aby získal dodatečný kapitál, rozhodl se uvést společnost na burzu. Během čtyř let se mu podařilo nashromáždit kapitál ve výši 300 milionů EUR. Rok 2000 byl prvním rokem, kdy Marcel Frydman koupil několik společností také v jiných zemích Evropy. Toto rozhodnutí bylo velmi úspěšné. Nárůst kapitálu v září roku 2000 mu umožnil shromáždit 100 milionů EUR bez vlivu na obrat cenných papírů na burze a v souladu s jeho politikou propagovanou ve Francii. Skupina, na jejímž čele stál, se v krátké době rozšířila, když v roce 2000 vznikla první zastoupení v Evropě.

Kde nás najdete